מאמר מותאם SEO:
# אסטרטגיות שיווק מקוון: איך לבחור ערוצי שיווק רווחיים
המשאלה של כל חברה הן לשפר הכנסות ולהגדיל קהל לקוחות. שיווק דיגיטלי משמש ככלי למימוש משאלות אלו. אך באיזה ערוצים לעשות שיווק? [פרסום ממומן ברשתות החברתיות](link רלוונטי), שיווק דרך אימייל, ניוזלטרים, מגזינים דיגיטליים, או דרך אירועים אישיים? במאמר זה נעמיק יותר באופציות שלפנינו.
# חשיבותה של קהל המשתמשים העצמאיים בשיווק דיגיטלי
תוך כדי שאנו מתמקדים בקהל היעד הראשי שלנו, אנחנו לעיתים משתמשים בקבוצה נוספת של אנשים – "הייזמים" או "משתמשים עצמאיים". אלו אנשים שבחרו להשתמש במוצרים או שירותים שלנו ללא קמפיין שיווקי ממוקד. מהם הכלים שהם משתמשים? ואיך אנחנו יכולים [לשפר את שיווק המוצרים שלנו](link רלוונטי) לקבוצה זו?
# מדידה ושיפור הישגי קמפייני השיווק הדיגיטלי שלכם
אחרי שהשקנו את קמפיין השיווק, איך אנחנו מודדים את ההצלחה שלו? איזה כלים אנחנו משתמשים? האם התחילנו להשיג את המטרות שנקבעו? האם המודעות שהפצנו הן אלה שהכי תואימות לקהל המיועד שלנו או שאלה שהפצנו לקהל הרחב היו יעילים יותר? בפרק זה, נעמיק במידע הדרוש בדרך [למדידה ושיפור של תוצאות שיווק](link רלוונטי).