כדי להכניס את המוצרים שלך לתוצאות של קניות בגוגל, תחילה עליך להגדיר חשבון Google Merchant Center , זהו שירות חינמי שמסופק על ידי גוגל המאפשר לך להעלות מידע על המוצרים שלך, כולל תמונות, מחירים ותיאורים. לאחר הגדרת חשבונך, תוכל ליצור עדכון מוצרים המכיל את כל המידע על המוצרים שלך.
לאחר שתגדיר את חשבונך ויצרת את פיד המוצרים שלך, תצטרך לקשר אותו לחשבון Google Ads שלך. זה יאפשר לך ליצור מודעות פרטי מוצר (PLA) שיופיעו בתוצאות של קניות בגוגל כאשר משתמשים יחפשו מוצרים התואמים את המידע בפיד המוצרים שלך.
כדי ליצור PLA, תצטרך לבחור את המוצרים שברצונך לקדם, להגדיר תקציב עבור מסע הפרסום שלך ולבחור את אפשרויות המיקוד המתאימות ביותר לעסק שלך. אפשרויות המיקוד כוללות מיקום גיאוגרפי, מילות מפתח ודמוגרפיה של קהל.
לאחר שתיצור את ה-PLA שלך, הוא ייבדק על ידי Google כדי לוודא שהוא תואם למדיניות שלהם. לאחר אישורו, הוא יתחיל להופיע בתוצאות של קניות בגוגל, ותוכל לעקוב אחר הביצועים שלו באמצעות הנתונים שסופקו בחשבון Google Ads שלך.
חשוב גם לוודא שנתוני המוצרים שלך מדויקים ומעודכנים, מכיוון שהם יכולים לעזור למוצרים שלך להופיע בתדירות גבוהה יותר בתוצאות ולהגדיל את סיכויי ההמרה. כמו כן, גוגל משתמשת בלמידה חישובית כדי להציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר למשתמש, כך שאופטימיזציה של נתוני המוצר שלך עבור למידת מכונה היא רעיון טוב.
בנוסף לשלבים שלעיל, חשוב גם לוודא שהאתר שלכם מותאם לנייד, מכיוון שגוגל נוטה יותר להציג מוצרים מאתרים ידידותיים לנייד בתוצאות החיפוש שלה. כמו כן, בעל מוניטין טוב וביקורות טובות יכול לעזור למוצרים שלך להופיע לעתים קרובות יותר בתוצאות.
לסיכום, כדי להכניס את המוצרים שלך לתוצאות של קניות בגוגל, עליך להגדיר חשבון Google Merchant Center וליצור פיד מוצרים, לאחר מכן לקשר אותו לחשבון Google Ads שלך, ליצור מודעת פרטי מוצר ולמקד לקהל המתאים, לוודא נתוני המוצרים שלך מדויקים ומעודכנים, האתר שלך ידידותי לנייד, ויש לך מוניטין וביקורות טובות.